Socialno delo in nevrodivergenca

 

Z A P I S A N O  - decembra 2021

Socialno delo skozi lečo (moje) nevrodivergence in univ. dipl. soc. delavke


Moje izkušnje s socialnimi delavkami kot tudi z nekaterimi drugimi strokovnjaki so res  pisane.

V nekaterih primerih jih opiše ta sličica:




uporaba humorja v socialnem delu 😅


Moje razumevanje dela socialnih delavk je, da socialne delavke delamo/jo v korist ljudi.

Tudi študij socialnega dela, torej teorije, večinoma to potrjuje.

Praksa socialnega dela – oziroma delo socialnih delavk  s katerimi sem imela in še imam "čast imeti opravke", pa tega ne potrjuje v vseh primerih. Življenjsko.

Prav tako sem opazila, da nekateri predavatelji pišejo o socialnem delu res "očarljivo, romantično", prepričljivo in razumno. Ko pa sem imela čast z njimi sodelovati v živo, se je pa "izkazala popolnoma druga figura". Zanimivo.

In ja, velja za vse možne spole. 

In ne, ne bom opisovala preteklih neprijetnih izkušenj s predstavniki socialnega dela ali katerekoli druge profesije. Ljudje smo pač različni in različno razmišljamo. Nič posebnega - ko to sprejmemo.

Zaplete rešujem, če je pripravljenost za sodelovanje obojestranska, sproti. Včasih je to nemogoče in mi ostanejo "smeti" ali bolj strokovno neprijetne izkušnje, kar pa je tudi del življenja na tem planetu Zemlja. In potem namenim čas predvsem sebi in svoji krepitvi moči.

Z leti in z upoštevanjem in razumevanjem moje nevrodivergence v sodelovanju z nevrotipičnimi, mi gre bolj ali manj lažje.

To tudi med drugim pomeni, da se še naprej formalno in neformalno izobražujem, socialno delo opravljam v okviru Društva za pomoč z umetnostjo Plus5, v sodelovanju z različnimi deležniki različnih strok. Bolj ali manj na področju dela z nevrodivergentnimi otroki, mladostniki in odraslimi.

Delovnih izkušenj kot socialna delavka, tako v javnem sektorju, kot v nevladnem sektorju imam veliko in veselim se novih.

V tem  življenju na tem planetu sem  popotnik, ki neformalno raziskuje  prepreke  in ovire zunanjega sveta in tudi svojega notranjega sveta skozi prizmo nevrodivergence.  

Desetletja spoznavam, da sem nevrodivergentna  in  kot socialna delavka nadaljujem študij na Fakulteti za socialno delo, na 3. stopnji. Zaenkrat je študij "na pavzi". Se pa izobražujem neformalno, kolikor mi čas dopušča ob mojih drugih vlogah, ki jih imam v življenju.


Moja najbolj prijetna  nova vloga je biti babica moji vnukinji 💕










Ni komentarjev:

Zagotavlja Blogger.